Erkännande.

image34

Okej, jag måste ekänna en sak, visst är dom här två mycket fina ihop. Och visst är Nicole Richie riktigt snygg som gravid?

Ikväll ska jag träna med Charlotte, det är dessutom start för House på Tv4 kl. 21 ikväll (för er som missat det)

Så här kommer garanterat min Tv vardags vecka se ut denna vecka (med eventuella tillägg):

Måndag:
Upp till Kamp!
Svt 20.30

Tisdag:
House
Tv4 21.00

ev. Tigerland
Svt2 22.25

Onsdag:
Heroes
Tv4 21.00

Studio 60 on the sunset strip
Svt 1 22.00

Torsdag:
Veronica Mars
SVT2 20.00

Heroes
Tv4 21.00

(Någon dokumentär kommer säkert slinka in här någonstanns också, och en film eller två, det återstår att se.)

Fredag, lördag och söndag skriver jag inte upp, för då lär jag vara i jönköping, och då blir det mest en massa film istället (:

Fan vad det regnar förresten, jag funderar allvarligt på att springa ut och hälla såpa på min bil, så att den blir tvättad, det skulle den behöva. Vilka tror att låset kommer att jävlas sen när jag ska låsa upp bilen i spöregn? Ja, jag också.

I morgon ska jag åka till badhuset och simma någon kilometer, det ska bli skönt att börja simma igen, fast jag får ont i knäna ): På torsdag är det pilates och jag får se om jag får med mig charlotte eller inte (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0