Die Mauer.

Halt!
Här får ingen passera
här kommer ingen förbi
Kommer aldrig över nån mera
så gå är du snäll om ditt liv är kärt


Hemkommen ifrån Berlin, efter en tio timmar lång bussfärd och en fem timmar lång bilfärd är vi äntligen hemma. Det var trist att lämna Berlin, faktiskt. Jag tyckte om det staden väldigt mycket, även fast jag inte kunde tyska, och jag hade svårt att kommunicera med lokalbefolkningen, så gick det ändå ganska bra. Det fanns mycket att se, och jag vet inte vart jag ska börja egentligen.

Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu, kommer antagligen uppdatera inlägget imorgon när jag har tid. Jag har blivit förkyld och jag har inte haft på mitt element, så det är iskallt i mitt rum (mer än vanligt). Imorrn ska jag eventuellt jobba.. jippie...



med en k-pist är det svårt att disskutera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0