Slicka uppåt, Sparka neråt

Som ni ser så har jag försökt att göra om min blogg lite grann, och det tog en bra stund att fixa till allting så att det skulle vara som jag vill ha det. Jag vill ändra på massa, men jag måste stänga ner internet, eftersom det krånglar just nu. Dessutom ska jag försöka sova. Kommer bli segt att gå upp imorgon, men jag får skylla mig själv.
Idag åkte jag till jobbet klockan tio. Det behövdes, men det gav mig ändå ångest när jag satte mig framför min jobbdator. Efter jobbet åkte jag och simmade en km i badhuset, och idag gick det på 25minuter. Det är nog nästan rekord.. Fast idag blev jag trött också..

Nåja, kvällen idag har varit relativt bra. Jag har spelat gitarr (jag har lärt mig spela Hurt!), ätit pommes frittes :/, kramats med Zelda och läst historie tidningar. Såg på Labyrinten med ett halvt öga, vet inte vad jag ska tycka om det, så jag uttalar mig inte om den serien ännu. Jag satte mig inte vid datorn förrän vid tio, och har suttit här fram tills nu. Känns väl.. sådär.. Jag tillbringar en jävla massa tid framför datorer. Men så tänker jag ju välja en utbildning/yrke där jag behöver datavana. Min syn kommer snart paja. Tror ni jag skulle se bra ut i glasögon? Suck.

Om två veckor är jag på väg till Prag tillsammans med Elin. Det blir kul, hoppas jag.

Som ni märker, så vill jag inte gå och lägga mig, därför försöker jag fylla ut detta inlägg så mycket som möjligt. Men jag kommer inte på så mycket att skriva om, och jag vill inte klaga så mycket.. Det är inte kul att läsa, inte för någon. Fast det är det enda som jag är bra på. Hjälp! Jag ska få hjälp mot mitt tänkande.

Var inte rädd för mej, jag är så rädd för dej.

Lyssnar på Ebba Grön, och har gjort det hela kvällen.
God natt, ta hand om er.

Får passa på att göra lite smygreklam för Martins nya sida; bOECKLiNG.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0