Mycket idag.

Idag har det varit ganska mycket att göra. Jag - och en jag inte kommer ihåg namnet på - fick i uppdrag att göra en powerpoint presentation tills på torsdag. Om företaget och våra jobb. Det gick faktiskt ganska bra. Hann nästan klart med den idag. Ska fixa lite till imorrn.. Jag har varit allmänt uppspeedad hela dagen och jätte jobbig att ha och göra med. Jag har varit så himla bestämd och äntligen vågat säga vad jag tycker och vad jag har för åsikter.. det är ett steg i rätt riktning, bra Sofia!


Alt. 1
Jag skulle gärna vilja att det var september 2008. Då mår jag förhoppningsvis bättre, och har flyttat till Jönköping och börjat på min utbildning. Till sommaren 2010 har jag slutat med den utbildningen och kan söka vidare till utbildningen i London. Efter två år skulle jag vara klar och kunna titulera mig som grafisk designer.

Alt 2.
Jag skulle vilja att det var september 2008. Då mår jag förhoppningsvis bättre, och har flyttat till Trollhättan och börjat på min utbildning. Till sommaren 2011 är jag klar med min utbildning och kan söka vidare till utbildningen i Stockholm eller London. Efter några år, skulle jag stolt kunna titulera mig som filmproducent, eller filmklippare, eller filmfotograf.


Vi får se vilket jag känner mest för, helst skulle det vara en blandning, men det kan bli lite svårt. Det inser till och med jag. Eftersom jag inte kommer att klara matte C - mamma skrattade när jag nämnde att jag vill läsa den kursen, så det är ju en bra start - och dessutom har jag ingen i närheten som kan hjälpa mig utan att jag blir förbannad. Så blir det antagligen Alt 1.
Men, det är ett tag kvar, och nu måste jag komma på vad jag vill göra till våren. Jag har några orealistiska alternativ, men.. ja..

någon gång ska jag åka jorden runt








Jag tycker inte om att bli utbytt så där..

Kommentarer
Postat av: Anonym

utbytt? hur?

2007-10-17 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0