Man drar strået som är kortast

Tack Nina, för att du slog mig en pling.
Det gjorde mig glad.


image95Mitt huvud är lite rörigt just nu, och jag vet inte riktigt vad som är vad. Det är nog lika bra, misstänker jag.

Jag har äntligen köpt ett halsband, som jag har kollat på jätte länge. Konturerna av ett silvrigt hjärta med en kedja igenom, försökte hitta en bild, men gav upp den idén. Ni som förstår, förstår och ni som inte förstår, förstår inte.

Jag skulle gärna få betalt för att sova, det skulle behövas. en vecka, eller två. Fast GUD vad uttråkad jag skulle bli, och jag skulle ändå få panik för att jag inte skulle ha något att göra.

Just det, förlåt för att jag inte är ute på msn så ofta (otroligt att folk orkat bry sig om det), Msn gör mig bara nojig och stirrig just nu. Jag har inte blockat någon av er, även fast ni tror det.. Jag orkar bara inte.

Det börjar rycka i min kropp nu.
Jag ska vira in mig i en filt, och läsa ur Hål i Huvudet.

förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0