Lick it up

sitter och lyssnar på ZZ Top just nu, det var ett tag sedan jag lyssnade på dom, men dom är fortfarande lika bra.. Idag var jag med och spelade gitarr med pappa, arne, björn, stefan och jack. Det gick inte så värst bra, men det var kul. Vi ska ha bygdegårdsfest i november, och då ska dom vara band. Så vill ni, så får ni komma och lyssna. Vi var hos mormor förut och åt lunch, potatos och dillkött, och kokta päron med glass. Det var jätte gott. Harald och Lennart kom sen och vi gick ut i trädgården och plockade päron, och rensade päronträdet ifrån skabbiga grenar.

Jag var ute igår, tillsammans med Miss C och Madde. I skara, oktoberfesten. För första gången på väldigt länge kände jag mig verkligen jätte snygg, på riktigt alltså, hela tiden. Det har inte hänt på hur länge som helst. Jag kände mig smal och vacker, även fast jag tryckt i mig en halv kebabpizza. Jag var vuxen och drack lite vin, och tyckte det var gott. Jag fick låna ett linne av Charlotte, som jag aldrig skulle sätta på mig annars. Det var rosa/grått/vitt, urringat och halterneck. Svarta byxor till, och ett par av Miss C:s skor. Jätte fint.

I skara träffade jag favorit Zälle. Det var alldeles för länge sedan vi sågs, och att höra hennes skrik och bli överöst med kramar fick mig verkligen att inse att jag saknat denna underbara kvinna! jag blev så himla GLAD av att träffa henne.. Tack!

Det är alltid kul att åka till Stadt i Skara, det kommer alltid en massa människor dit, som man inte träffar så ofta. Det som är mest fantastiskt är att dom faktiskt känner igen en. Träffade Bengan ifrån min högstadieklass en kort sväng, och han kom ihåg mig.

Pratade även med Palm i telefon, som undrade hur det var med mig. Han är snäll.

Jag hade kul. Hela kvällen.
Imorgon ska jag simma en km efter jobbet. Det ska bli skönt..

I morse när jag vaknade såg jag att jag skickat lite underliga sms till olika människor, jag ber om ursäkt. Jag minns inte att jag gjort det, och jag måste verkligen sluta ha med mig min telefon när jag dricker. Förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0