Jag känner mig lite kluven.


image69"Vi talades vid igår, och jag kan träffa din dotter för ett samtal. Så får vi se hur hon känner det efter det, om hon väljer att fortsätta eller inte"
- Det kan jag tala om redan nu..

Jag är hungrig. Idag har jag ätit en tekaka (grov) med smör och ost. Drack ett glas tropisk juice. Banan till mellanmål. Till middag åt jag kycklingbitar och pasta och broccoli, i en fet sås (som jag inte åt så mycket av). Ja, det är det jag har ätit idag, jag tror att jag kan vara stolt över det. I helgen ska jag göra upp ett schema för mina matintag under nästa vecka. Matlådor och sånt. Inte äta ute någon dag (yeah, right). Men jag kan försöka.

Jag har druckit nästan två liter vatten idag, sitter med ett glas intill mig för att dämpa hungern lite. Har lånat en bok idag också, eller tre förresten. Evelyn Spöke, I himlen får jag äta och en bok om Prag. Jag och Elin ska till Prag i slutet av oktober, och jag hoppas det blir bra. Vi ska åka via Berlin, som är en av de BÄSTA städerna i världen..

Jag var och fikade - Just det! Jag har ätit en mazarin också (skit!) - på Söderströms, dom har verkligen gjort det fint där.Min mazarin var svindyr, nitton spänn! Men jag köpte den för sjuttonochfemti, för jag hade inte mer pengar på mig just då. Snällt av dom i alla fall. Drack vatten till. Miss C (som för övrigt hade en SKITSNYGG frisyr, påminde lite om V.Beckham) tog en chokladkaka och cola till.

Jag har ju köpt ett nytt mobilbatteri, tror ni det funkar? Nej. Jag ska till Dialect imorrn och lämna in skiten, och hoppas att dom kan fixa det. Nu hankar jag mig fram med min Simens A50 (som fungerar alldeles utmärkt, iofs..).

Jag borde sova, men pallar inte riktigt med det just nu. Imorrn ska citatkillen from the top eventuellt ringa och prata med mig. Och jag känner mig inte särsklit motiverad till det.

Jag skickade in en intresseanmälan på lägenheter i Drömstan, ja, hör och häpna, iofs inget fel, men jag vill hellre bo på Mellbygatan eller något sånt.  I morgon (eller i början av nästa vecka) ska jag även maila en intresseanmälan till Senäte och Ab Bostäder Lidköping, o ch hoppas på det bästa. Det sistnämnda har ju funkat bra för både Madde och Miss C, så vi får hoppas på att jag har samma tur.

Jag måste skaffa New York Waiting också, den verkar lite smörig, men är säkert bra..

Herre gud! Jag fick just B'witched singel Rollercoaster i huvudet.



Nu ska jag försöka lägga mig och sova.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0