Jag är århundradets maskerad.

image83Jag har pysslat med powerpoint presentationen idag.. Vi gjorde en personal sida, och fotot till vänster blev mitt bidrag. Har jag inte världens rundaste ansikte?

Åt på madonna idag, och tyckte det var äckligt, och jag riktigt kände hur allt flöt omkring i min mage, så jag fick ont. Jätte ont. Jag har ont bakom öronen, eftersom jag har använt diadem två dagar i rad, och dom spänner åt som sjutton bakom öronen. Då kan man undra varför jag använder det.

Åkte till Skövde förut, som sagt. Träffade Elin och Lotta. Dom var på jakt efter byxor.. Elin följde med mig upp. Hon är snäll, hon bryr sig om mig. Kom till mötet fem i sex och fick komma in med en gång. På bordet låg det ett halvätet äpple, en äppelskrutt och ett helt äpple - gjorda i trä. Fyra kastanjer, ett ljus som höll på att dö, pappersnäsdukar och post it lappar. På väggarna fanns tre tavlor med motiv över Italien. Och en stor tavla som föreställde havet.

Idag har det varit alldeles för mycket frågor, men inte ens hälften så många om man jämför med andra. På bussen hem höll Ebba Grön mig sällskap.

I morgon är det någon slags elmässa i B huset på De La Gardie.. Jag orkar inte vara med på den, och funderar på att åka hem. Men jag borde vara med, ingen annan hinner ju. Det kan bli kul. Jag måste haffa Calle om jag ser honom.. skit..

Jag har ätit godis. Jag höll upp i en vecka, det är väldigt bra för att vara mig. Jag har börjat proppa i mig mat, men jag ska försöka äta normalt igen.

Jag har börjat läsa en bok, som mamma lånade till mig. Hål i huvudet heter den och är skriven av Jenny.. någonting. Jag tycker faktiskt om den. Mamma och jag har ganska lika smak när det gäller val av böcker, vet inte om det är bra eller dåligt. Sista ansökningsdagen till högskolan var igår. Men.. ja, det blev inget av det. mmm, jag blev nästan lite chockad själv, faktiskt.

Åh, han fick mig bara att tänka ännu mera.. Jag vill inte tänka mer. Jag kan inte vänta flera månader.
Oj.......

Blev ingen fika idag :/ Men har blivit lovad en någon annan gång.



Dagens: 19hundra80sju - Imperiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0