If you start me up, I'll never stop

image65Idag var jag och pappa i trollhättan med jobbet. Dom ska bygga om lite på högskolan och jag var där och kollade hur dom hade tänkt sig. Dom ska bygga om Kårhuset, det så kallade Hus A. Det var tråkigt. Jag gjorde inte så mycket, det var meningen att jag skulle göra mer än vad jag gjorde. Men jag slapp att sitta instängd på kontoret, och det var skönt. Vi gick och åt på et restaurang som heter 43kvadrat. Det var JÄTTE GOTT. Det var sej (med wokade grönsaker), ris och chilisås. Man fick ta maten själv, så för mig blev det inte så mycket fisk, men massa ris och grönsaker, och chilisås. Gratis, dessutom. Mumma! Somnade i bilen på väg tillbaka till Hovby.

Jag somnade vid halv elva igår. Det är konstigt, somnar jag tidigt så vaknar jag många gånger under natten. Är pigg på morgonen, men blir trött under dagen. Somnar jag senare än halv ett kan jag sova "ordentligt", men kan inte gå upp på morgonen, och jag piggnar till vid två, för att vara trött igen vid sju. Vad fan är det om?


Rose of my heart - Johnny Cash
Jag har bestämt mig för att lära mig photoshop, på riktigt. Verkligen anstränga mig (så jag blir sittandes ännu mer under dagen och blir ännu fetare. suck). Jag kan inte hjälpa mitt tänkande, det bara är där, Längst bak i huvudet, och det vägrar att försvinna. Jag trivs inte i min kropp, och det gör mig förbannad och ledsen. Jag mår inte bra just nu.. Jag vill inte mera. Jag vill sova, men jag kan inte. Jag vill åka iväg dit ingen känner mig, men vågar inte. Jag orkar inte.

Igår hittade jag en lista på förslag till låtar jag ville ha med på min begravning, där var bland annat One och I Walk the line med Johnny Cash och Dead flowers med Rolling Stones. Sånt är inte kul att hitta, det är bara dumt och idiotiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta klaga på att du är så fet!!!!

2007-10-05 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0