Dagens - Sofia - sanning

image142


Varje dag kommer jag på någontin nytt om mig själv. Är det bra eller dålig? Det betyder väl att jag verkligen inte har den blekaste aning om vem jag är egentligen, eller hur? Det spelar egentligen ingen roll.

I alla fall.. Jag tror att jag är väldigt svår att leva med. Det slog mig idag.. Och jag ber verkligen om ursäkt för det. Jag är ganska krävande, och inte alls duktig. Jag kan inte laga mat, jag kan inte städa och jag kan inte tvätta. Jag är inte allmänbildad och typ det enda jag kan någonting om är film och tv serier eller helt ovärda saker som att Hitler var vegetarian och att Oscar Wilde var homosexuell - helt ovärt egentligen, men någon ska väl veta det också.

Jag ska inte tänka mer om det här, jag ska se klart på Studio 60, sen ska jag läsa tills jag inte kan ha ögonen öppna.

Jag tror inte jag kommer att klara av att bo i en etta. Jag kommer att känna mig så grymt instängd, men det är nog bara så det känns nu. Det blir bättre i höst när jag väl flyttar dit. Jag hoppas att det blir bra och att jag kommer att trivas. Jag ser fram emot det på något sätt, det ska bli kul.

Glöm inte bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0