Man ska alltid skriva rubriken sist.

Igår frågade jag Zälle om hon ville följa med till London, och jag hoppas VERKLIGEN att hon säger ja. det skulle vara så grymt jävla kul om hon åkte med. hon är den första av dom jag frågar som inte säger nej direkt, men tyvärr kommer hon nog göra det sen, men jag kan fortfarande hoppas och hålla tummarna.
ingen annan kan egentligen följa med, de går i skolan eller jobbar, och är inte alls lika sugna som jag är på att lämna sverige.

igår när jag var ute och gick kände jag ångest över att flytta (om det blir så). jag kommer verkligen sakna blomberg, och jag kommer att sakna zelda så himla jätte mycket. men den mesta ångesten gick över senare på natten. idag känns det okej igen.

kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0