Resevän, Cv och lägenhetsletande

Nu har jag mailat fram och tillbaka med en tjej som heter Malin, hon kommer ifrån stockholm, och hennes planer liknar mina mer än vad Angelinas och Filips gjorde. Men det vore självklart roligt hur många och vilka jag än åkte med. Och det känns skönt att haft lite kontakt med fler personer. Men vi får se vad som händer, jag ligger fortfarande lite i valet och kvalet. Det känns som om jag inte kan lämna mina vänner, pga. många utav dom sägs behöva mig, och jag behöver självklart dom också, det är inte det. Men, jag tänker inte gå in på det nu.
Idag började jag skriva på mitt engelska CV, jag skrev tre rader. Det känns verkligen som det är på gång ;) Inatt satt jag och kollade på lite lägenheter på www.gumtree.se men det var så många och så krångligt att jag inte orkade kolla efter så mycket, får hålla mig till forumet på www.londonsvenskar.com istället.

Mamma frågar mig ofta hur jag har tänkt till hösten, och ärligt talat så vet jag inte. Jag talade om för M igår att jag har planer på att flytta till London, han blev nog inte så värst glad. Och jag vet inte riktigt vad som händer med oss om jag flyttar, men det får jag ta då. Antingen löser vi det, eller inte.

Just nu känner jag mig så JÄVLA taggad!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0