Lägesrapport.

Okej. Jag har inte skrivit på ett tag, jag har varit på scoutläger i Skåne. Dessutom börjar mina ord ta slut. Det är tråkigt. När jag kom hem ifrån lägret öppnade jag mitt intagningsbesked, jag hade blivit struken ifrån Grafisk design och webbutveckling i Jönköping, pga. att jag inte skickat in mitt nya matte B betyg. Det gjorde att jag inte var behörig längre. Så var det löst..

Jag har hunnit fundera mycket den senaste veckan. På allt och alla. Jag har förhoppningsvis kommit fram till någonting. Eftersom jag och Elin ska till Prag i höst så flyttar jag inte till London förrän i November/December. (Hoppas att Malin går med på det, annars får jag ragga upp någon annan). Till dess tänkte jag skaffa något liknande jobb i Göteborg eller Stockholm. Jag ska skicka in mitt CV till olika nattklubbar och sånt, försöka få jobb som barback, diskare. Vad som helst, jag måste ha miljöombyte.

Har kollat på resor idag (igen). I Alanya är det 38 grader, och det känns äckligt varmt på något sätt.

Jag har verkligen inte åstadkommit någonting på jobbet.....
Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0