Sammanfattning år 2007

image212


Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, jag hoppade bungy jump.

Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga nyårslöften

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej..

Vilka länder besökte du?
Turkiet, Tyskland och Tjeckien

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Säkerligen, men inte som jag kommer på nu.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Jag har många fina - och dåliga datum att komma ihåg.

Vad var din största framgång 2007?
Hmm.. Att jag fixade en lägenhet - helt på egen hand.

Största misstaget?
Många - men att jag inte piercade mig, kanske?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick något konstigt i våras när hela min kropp domnade bort och jag hade ont i huvudet och inte kunde röra mig. Men annars inget speciellt.

Bästa köpet?
Jag köper bara bra saker, kan inte välja.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det gjorde det.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
500 miles - Proclaimers

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varit gladare - mycket gladare. Tack!

Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat mer om saker som inte stod rätt till.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig för allt och alla.

Hur tillbringade du julen?
Men min familj i Blomberg och Lidköping.

Blev du kär i år?
Ja

Favoritprogram på tv?
Scrubs

Bästa boken du läste i år?
Oj.. Twelve Sharp - Janet Evanovich

Största musikaliska upptäckten?
Edguy

Något du önskade dig och fick?
Många saker. Bra flytta hemifrån saker och sånt.

Något du önskade dig men inte fick?
Dator och kamera.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var nog hemma med familj

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, det finns det.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tidlös elegans!

Vad fick dig att må bra?
Många av mina vänner

Vem saknade du?
Min morbror, faktiskt.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade nog inte så mycket nya människor - mest nygamla.

Årets sötaste?
Hemligt

Årets hetaste?
Johnny Depp ;)

Årets besvikelse?
Att ett tåg spårade ur när vi skulle till Göteborg och se Nationalteatern.

Årets bästa?
Peace and Love, Jiingi, nyårsafton - och lite till.

Årets snällaste?
Känns taskigt att bara nämna en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0