"I owe you my life"

image187

Ärligt talat vet jag inte vad jag ska tycka om den här filmen. Men det väger nog mer mot Bra än mot Dålig. Jag har för mig att jag tyckte den var bra när jag såg den på bio, men allting blir ju oftast häftigare på bio än när man sitter hemma framför en sliten dataskärm?

Men det är ju bara för töntigt när dom står och gömmer sig i hans trädgårdVa fan liksom?

Mina filmer jag har beställt ifrån Cdon har kommit! Troja och Mot väggen.
Måste kolla på Sin City snart, jag älskar den filmen men det var jätte länge sedan jag såg på den..

Hoppas Daniel kommer hem snart. Då ska jag tvinga med honom i second hand och kuriosa affärer. Ska försöka hitta ett vettigt soffbord. Blev helt frälst av Daniels bord han hittade förra året för 150:- och som vi höll på att paja när vi skulle stänga bakluckan till bilen. Men vi bjuder på den.

Idag har jag inte ätit mycket, och det börjar jag känna nu..
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0