Häng upp min bästa bild på Wall of Shame

Det är ungefär så det känns just nu. Igår kväll mådde jag så himla illa och hade ångest så att jag inte kunde sova. Då bestämde jag mig att jag skulle rensa på mitt rum. Jag blev klar halv tre. Jag hittade papper som jag blev så ledsen av att jag eldade upp dom, och då kändes det bättre.

Var på Ikea igår och provsatt soffan i mitt liv. Dessutom hittade jag en byrå som jag vill ha också. Sket snygg. + att jag måste köpa en tv bänk, men jag minns inte storleken på deras tv, så jag får vänta lite. måste till elverket denna veckan + ringa telia. shiet

Jag ska snart iväg till Skövde med ritningar. Då kan jag svänga in på maxi och kolla på mina kängor. Hoppas dom är lika fina i verkligheten som på bild - hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh, vilken snygg sida du har!Hur har du gjort den?

2007-12-17 @ 11:24:42
URL: http://speakoutuf.com
Postat av: Andreas

Ångest på nätterna är aldrig kul. :/ MEn du har verkligen otroligt fin blogg. Jobbar du som fotograf?

2007-12-17 @ 11:26:19
URL: http://duccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0