Jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns.

Alla har dåliga dagar, och idag har jag en utav mina. Jag har inte haft på min telefon på hela dagen, jag fick panik på den och stängde av. Jag har tvingat i mig mat jag inte tyckte om. Jag har köpt ännu mer godis, naturgodis för 15 spänn och jag åt upp alltihop under mycket kort tid. Nu mår jag sämre. Ikväll ska jag och charlotte träna. Ska ut och gå idag också, det har jag inte gjort på flera dagar. Hittills har dagen som sagt varit.. tråkig. Men idag har jag faktiskt jobbat ganska mycket, och det är ju alltid något.

Det är varmt och jag kan inte ha öppet fönstret, de bygger om utanför och är det öppet hör jag inte vad jag själv tänker..

Nu spelas Om du lämnar mig nu på radion. En duett mellan Lars Winnerbäck och Mitt Li, det gör mig på lite bättre humör igen..

Jag saknar Jiingi lite grann, det gick så himla fort jämfört med andra läger..


(fler bilder finns på http://hobbydiktatorn.bilddagboken.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0